20.6.07

Marktkoopman

Heb nu mijn grootste artikel in de verkoop staan, mn auto!
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/bmw/99258858-bmw-316i-coupe-leder.html%3Fadcode%3D28554a73052d7cec4d5b31235805c724%26xref%3D1

Ik hoop dat ik die voor een redelijk bedrag kan verkopen, dat scheelt nogal op de begroting. Ik heb 'm op 3 sites staan, eens kijken hoe lang het gaat duren.
Flipperkasten ben ik ook nog over na aan het denken, is emotioneel wat lastig om ze weg te doen. Financieel is het wel verstandig om ze te verkopen, ook daar kan ik redelijk wat geld mee binnenhalen...maar ja....

Veel meubels ben ik al kwijt, slaap inmiddels op een los matras. Moet nog wel het een en ander kwijt. Gedeelte staat op internet, kijk maar eens bij de advertentie van de auto en druk op "alle advertenties van adverteerder".
Verhuizing van spullen die ik mee wil nemen ga ik deze week aanvragen.
RDW bewijs heb ik niet ontvangen, heb al weer gebeld "ja meneer, is toch echt verstuurd". Nu moet ik weer een mail naar ze sturen zodat ze het wederom opsturen!

Dit weekend zal een aparte ervaring worden. Zaterdag met Lars op stap...da's al lang geleden. Zondag een half geheim feestje. Zal leuk en niet leuk zijn. Afscheid is toch lastig.
Deze week ook nog wat contact met Ingrid gehad, die blijft positieve energie naar me stralen...dus dat zit goed.

Ciao!

Geen opmerkingen: