27.3.09

Muziek avondje

Ik zat laatst te denken "het leven is kort...je moet genieten....ga nou eens wat meer doen buiten werk". Ik dacht er aan om zo nu en dan eens wat doordeweeks in de avond te gaan doen. Vervolgens sprak ik Mark vandaag en die had ergens gelezen dat er een blues band in de stad speelde. Cool....gaan we naar toe. Moest me haasten aangezien ik om 6 uur 2 huizen aan klanten moest laten zien. Snel naar huis...daar aangekomen wat eten fabriceren en weer weg.

Die band speelde in een hotel kroeg. De sfeer was daar wat statisch en het was ook niet echt druk. Dus...we konden lekker zitten. Nacho's er bij...drankje.....prima te doen. Een vriendin van me, Angela, was er ook bij....was cool.

Muziek was best goed, alleen wilden ze nogal eens een Hendrix nummer spelen.....en ja...dat is toch best lastig. Nou ben ik wat kritisch wat dat betreft....dus misschien viel het wel mee. De zanger heette Jack de Keyzer....ben benieuwd waar hij zijn roots heeft liggen.:)

Na een uur of 2 zijn we weggegaan, op naar een andere kroeg. Vrienden van Angela konden ons ergens bij een feestje naar binnen krijgen. Ik kende die tent al en helaas is het daar echt vreselijk. Je moet haast een pak aanhebben om er binnen te komen. Binnen zit het vol met barbies....de bar dames hebben alles uit hun te kleine jurkjes hangen. Denk vooral niet dat je een praatje met iemand van het andere geslacht kunt aanknopen....want zo werkt het niet in zo'n bar. Niet mijn ding....ben ook snel naar huis gegaan. $10 voor een drankje is ook niet bepaald prettig.

Morgen (vrijdag) ga ik thuis werken. Ik heb een alles in één printer gekocht zodat ik kan scannen....ik zou zelfs kunnen faxen als ik een lijn er voor had. Daarnaast heb ik ook sinds een maand een groter bureau....dus ik kan nu echt fatsoenlijk thuis werken. Niet dat ik dit vaak doe, aangezien ik het goed vind om op kantoor te zijn. Maar voor een dag in de week is het wel lekker, andere omgeving.

Voor de avond ben ik uitgenodigd om op het trouwfeestje van klanten te komen. Zij zijn de laatste mensen die via mij iets gekocht hebben. Vindt het wel een blijk van waardering dat ze mij voor zoiets uitnodigen.

Zondag ben ik uitgenodigd door de ouders van Mark. Die hebben een barbecue feestje voor één van de broers van Mark. Cool....heb ik zin in...is altijd gezellig en lekker eten.

Ik zou zateragmiddag met de Hollandse club in Toronto naar het NL eftal gaan kijken. Nou blijkt dat het op geen enkel kanaal uitgezonden wordt. Duitsland-Liechtenstein wordt uitgezonden. Belachelijk!!! Nou ja....dat is dan maar een offer wat ik moet maken voor het feit dat ik hier woon :)

Geen opmerkingen: