8.9.08

Primeur

Een primeur. Ik heb het vandaag voor het eerst voor elkaar gekregen om iemand met een contract aan me te binden. Het zijn klanten die via internet zijn binnengekomen. Die zijn vaak lastig om te vormen in een serieuze klant. In dit geval lukte me dit wel. Vandaag zijn ze op kantoor langsgekomen voor een consultation. Hierin vertel ik ze hoe ik werk, hoe het hele proces van kopen er uit ziet en probeer ik duidelijker te krijgen waar ze precies naar op zoek zijn.
Dit ging goed en ze hebben een contract met mij getekend. Nou moet ik een huisje voor ze zoeken. Ze willen snel kopen, binnen een maand. Hoop dat het gaat lukken, zou super zijn.

Ik heb daarna nog even een open huis gedaan. Hele aparte ervaring. Het huis is momenteel nog van een dame uit Portugal die er 40 jaar gewoont heeft. Het interieur is de laatste 40 jaar niet gewijzigd. Prachtig behang, dikke (vieze) tapijten. Geel....goud.....donker hout tegen de muren. En een enorme muffe lucht (voor mensen die bij mn moeder in de buurt wonen....een tante mina en ome david lucht). Ik heb het grootste gedeelte van de tijd buiten gestaan....was echt niet prettig binnen.
De reacties van de paar mensen die langskwamen was wel grappig.
De kans is overigens groot dat het huis verkocht is aan iemand die bij mij is langsgeweest. Als dit zo is dan krijg ik er niets voor...aangezien deze persoon al een makelaar heeft. Klinkt niet eerlijk....en is het eigenlijk ook niet.

Vorige week naar de Canada National Exibition geweest (The EX). Dit doen ze ieder jaar en is een soort combinatie van een internationale vlooienmarkt, een grote kermis en een enorm food court. We waren met drie en hebben vooral veel gegeten. Veel vet eten, dingen die ik nog nooit had gehad. Corn dogs, beaver tails en snow cones. Daarnaast nog steak sandwich, en wafels met ijs. Jummie. Mark ging nog even in de Mega Drop. Ding gaat weet ik veel hoeveel tientallen meters de lucht in...en laat je vervolgens met een rondgang vallen. Mark kwam er niet helemaal lekker uit. Ik heb er een video van gemaakt...zal ik van de week wel even laten zien.


Boel mensen en een boel eten


Snow cones...soort van crushed ijs met een siroop er doorheen...in een hoorntje


Effe lekker meppen


De Mega Drop....mij niet gezien

Geen opmerkingen: