14.1.09

Snijuh en nummer 4

Heb weer een operatie achter de rug. Vervolg op de vorige. Ging wel goed, moet weer 2 weken wachten en dan gaan de hechtingen er uit en krijg ik de uitslag. Beetje spannend weer. Ik zou volgende week gaan skien met werk, maar dat kan ik nu vergeten. Dermatoloog heeft het afgeraden vanwege de hechtingen. Jammer, maar is niet anders. Er zou ook een hottub bij ons ski huisje zijn...maar daar mag ik nu ook niet in. Is dat heel erg? Nee, ik maak me er niet druk om. De uitslag is veel belangrijker. Ik ga toch wel naar dat ski weekend...lijkt me wel leuk....ben nog nooit daar geweest...schijnt een leuk dorp te zijn (Collingwood). Daarnaast is het verblijf gratis...erg fijn.

Er is ook nog goed nieuws. Ik heb mn vierde deal te pakken. Voor de kerst was ik al met deze mensen bezig. De afgelopen week hebben we een huisje of 8 bekeken. Eén daarvan is het uiteindelijk geworden. Onderhandeling van 3 uur, heb de prijs 24.000 naar beneden gekregen....dus mn klanten waren erg tevreden. Donderdagochtend de inspectie....denk wel dat dit goed zal gaan. Dit is wel even een opsteker. Ik had moeite met opstarten na de vakantie. Weet niet precies waarom, maar dit geeft me een beetje een duw. Morgen heb ik een afspraak op kantoor met nieuwe mensen, denk dat dit best snel iets kan opleveren. Dus...een beetje beweging is er wel.

Het weer is vrij dramatisch. Behoorlijk veel sneeuw....en vanaf vandaag ook erg koud. Vannacht gevoelstemperatuur van -30. Overdag komt het de komende dagen niet boven de -15 uit. Dat is wel even minder. Zal proberen zo veel mogelijk binnen proberen te blijven...of in mn auto. Alhoewel toen ik net bij kantoor wegging had ik ijs aan de binnenkant van mn raam zitten. Is een teken dat het best wel koud is :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deal nummer 4, ze lijken als rijpe appels van de bomen te vallen daar bij jou!

Beterschap, hopelijk snel weer op de skies (bij -30??) of in de hot tub (niet slecht trouwens!!)
Peter