28.2.09

Koud werk

HELP! Het is koud!!!
Gisteren zeiden ze dat het vandaag warm zou worden. 9 Graden maarliefst! Ik helemaal blij....polo shirtje aan....dunne jas....kan best. Wat ik nou niet meegekregen had was dat het een beetje zou gaan afkoelen in de middag en dat het ook een beetje zou gaan waaien.
Nou...dat heb ik geweten. De 5 meter van kantoor naar mijn auto heb ik rennend gedaan....net als van mn auto naar de supermarkt en weer terug. Zo koud heb ik het nog niet gehad dit jaar. Bij thuiskomst even gekeken wat de temperatuur daadwerkelijk is. -8 met een gevoelstemp van -18 en die zakt zo nog even naar -26. Niet echt weer voor een polo shirtje en dunne jas.

Goed...weer een les.

Mijn verhaal begint een beetje saai te worden. Ik werk veel....en leer veel. Er is veel druk op mn schouders. Ik krijg veel kritiek omdat mn resultaten niet topper de top zijn. Maar ja...ben er nog niet zo lang mee bezig...en ja...het is echt een uitdaging. De kritiek probeer ik van mn schouder te laten glijden om vervolgens weer verder te gaan.

Ik ben de laatste tijd audio boeken aan het downloaden. Vooral over verkoop, presenteren, motivatie etc. Die zet ik vervolgens op mn mp3 speler zodat ik er in mn auto naar kan luisteren. Zo heb ik mn auto omgetoverd in een rijdende universiteit. Daarnaast ga ik rollenspellen doen met de meest ervaren verkoper die er bij ons in kantoor is. Ik denk dat ik daar erg veel van kan leren.
Intussen heb ik wel weer een apartement verkocht. Ik moet de deal nog getekend terug krijgen, maar de betreffende makelaar heeft me via de telefoon al verteld dat het er aankomt. Dus da's wel weer even lekker...aangezien ik heel even droog stond.

Helaas niet veel spannends verder. Dit weekend ben ik ook veel aan het werk. Ik heb alleen zondag wat tijd voor andere dingen. Ach ja...het houdt me bezig. :)

1 opmerking:

Mara zei

Noodpakket voor op de achterbank: dikke trui, dikke jas, extra paar sokken, heupflesje whiskey/wodka/beerenburg (niet door mekaar). Verder natuurlijk een t-shirt voor het geval het ineens 10 graden is in plaats van de verwachte -10!