20.2.09

Tijdgebrek en auto's

Dag mensen.
Ik heb zo weinig tijd voor wat dan ook....en dus ook het schrijven op mn blogje. Sorry daarvoor.

Het is erg makkelijk om in het werk wat ik doe veel uren te steken. Ik zou zo 24 uur per dag kunnen werken. Het houdt namelijk nooit op...staat nooit stil....er is altijd wel wat te doen. Levert dit dan altijd wat op? Neen. Veel van de stappen die ik zet weet ik niet van of ze iets op gaan leveren. Maar de gedachte die ik blijf houden is "iedere stap is er eentje dichterbij een verkoop". Dus...maar blijven doorgaan.

Morgen geef ik voor het eerst in mn eentje een seminar voor een klein clubje mensen. Dat is best spannend. Beetje praten over de economie, de verschillen tussen VS en Canada, hoe het koopproces in elkaar zit....en dan de vragen van mensen. Dat laatste is wellicht het lastigste onderdeel aangezien ik dat niet voor kan bereiden. Ik ben er vandaag de laatste hand aan het leggen, dan oefenen....vanavond ook nog oefenen....en dan zien we morgen wel hoe gaat.


Vanavond moet ik een 'final visit' doen met klanten van mij. Ze hebben een huis gekocht en dit is een laatste bezoek aan het huis voor de overdracht. Eigenlijk om te checken of er geen rare dingen zijn gebeurd in de tussentijd. Is meestal ook een moment waarop mensen de boel even gaan opmeten.
Is dus niet echt spannend en komt me ook niet zo goed uit vanwege mn voorbereiding voor morgen....maar ja...niks aan te doen.

Ik ben afgelopen weekend naar de auto show geweest. Ik heb beloofd daar een verslagje van te maken. Dat duurt alleen nog even aangezien me dat veel tijd kost.

Hier alvast een voorproefje van enkele belachelijk auto's die er op de show stonden. Ik bedoel....hoezo broeikasgas verminderen....hoezo bezuinigen op benzine??!

Leuke auto zo'n Mazda CX9....wel erg groot


In deze pick up zit een kleine 7 liter V8 diesel :)


Als je wat ruimte in de achterbak nodig hebt is dit een goeie.....ook V8 natuurlijk. Ford F-150


Lincoln en Mark....best leuke auto...ik pas er alleen niet in.

Geen opmerkingen: