6.4.09

Bar en boos

Bar en boos.....dat is het weer hier. Natte sneeuw....harde wind. Om gek van te worden. Ook voor Canada is dit niet normaal voor deze tijd van het jaar.
Zal blij zijn als ik de winterjas op kan bergen, heb echt zin om lekker op een terreasje te zitten. Nog even geduld.

Ik heb dit weekend niet veel spannends gedaan. Moest natuurlijk werken. Bestond vooral uit het laten zien van huizen. Dat vind ik altijd wel leuk om te doen. Ik was zondag in een appartementen gebouw....echt geweldig. Het is net alsof je een hotel binnenloopt. Je hoeft ook bijna nooit naar buiten door alle activiteiten die je er kunt doen. Zwembad, bubbelbad, pooltafels, dartbaan, 2 party rooms, gym, aerobics zaal....tja. Je kunt jezelf redelijk bezig houden.

Iemand heeft laatst bij het verlaten van z'n parkeerplaats mijn bumper beschadigd. Lekker is dat. Natuurlijk geen briefje achtergelaten. Zitten behoorlijke krassen op m'n bumper. Ben benieuwd wat dat gaat kosten. Binnenkort moet m'n auto toch naar de garage voor een beurt....dus dan zal ik dat ook wel te weten komen.

Het zal wel weer een druk weekje worden. Ik heb een aantal afspraken, daarnaast ben ik bezig met een nieuwe website voor m'n werk. Staat nog in de kinderschoenen...maar kan best leuk worden denk ik.

Anyhow....moet aan die arbeit.

Toedeloe

Geen opmerkingen: