13.4.09

Eindelijk een terrasje

Vreselijk drukke week gehad met wat nieuwe klanten en een verkoop en eentje die op het moment in onderhandeling is. Het was de bedoeling dat ik dit weekend wat tijd vrij zou maken....maar dat is slechts gedeeltelijk gelukt. Iemand wilde een bod op een huis doen dit weekend en dat kan je niet even uitstellen.

Morgen ga ik naar Niagara Falls en even over de grens om wat te shoppen. Heb ik nog nooit gedaan dus daar heb ik wel zin in. Nieuwe dingen zijn altijd leuk.

Bij de laatste verkoop was de inspectie wel grappig, zo'n beetje de hele familie van mijn kopers was er bij om het huis te keuren. Had ik nog nooit meegemaakt, was erg gezellig. Na afloop hebben mijn klanten mij een video recensie gegeven. Ik had hier om gevraagd omdat dit een erg sterk middel is om mensen te laten zien dat ik mijn werk goed doe. Zal het binnenkort even uploaden, dan kunnen jullie het ook zien.
Dit wil ik vanaf nu met iedere klant gaan proberen. Niet iedereen zal dit willen doen....en da's geen proleem....maar alles is meegenomen.

Weer begint wat beter te worden. Het is nog steeds koud 's nachts...-4. Maar overdag gaan we deze week naar 14 graden. Hah....eindelijk! Vandaag was het een graadje of 10 en uit de wind was het lekker. Heb even op een terrasje gezeten....was heerlijk. Ik had dit relaxen even nodig.

Geen opmerkingen: