24.6.09

It's getting hot in here

Het is warm....30 graden in de schaduw. Da's weer even wat anders!
Ben vandaag thuis aan het werken. Ik probeer dat één keer in de week te doen. Vind ik heerlijk. Vroeg op, zwemmen, ontbijten en aan het werk. Net even naar de kapper en de supermarkt......goed om er even uit te gaan. En nou ga ik zo weer verder met werken.

Zwemmen ben ik weer mee begonnen. Vanwege mn drukke schema kwam ik daar niet meer aan toe. Ga nu gelijk na het opstaan naar het zwembad. Ik had niet het idee dat dit me zou lukken....toch wel een drastische verandering in mijn ochtendroutine. Voorlopig gaat het goed en heb ik me 4 keer zwemmen in de week als doel gesteld.

Ik ga waarschijnlijk volgende week even naar Montreal. Daar is een groot jazz festival. Uurtje vliegen.....ben erg benieuwd. Men zegt dat het erg Europees is. Kijken of ik er als Europeaan ook zo over denk.

Vanavond weer een paar huizen laten zien, onder meer in het stadje Aurora. Vind ik leuk omdat ik daar een maandje gewoond heb toen ik twee jaar geleden naar Canada kwam. Blijft een speciale plek.

Verder weinig nieuws!

Geen opmerkingen: