16.8.09

Xander in Toronto

Ivar heeft mij gevraagd om aan het einde van mijn vakantie een stukje te schrijven voor zijn blog. Aangezien ik deze met grote regelmatig lees wil ik dat zeer zeker doen.

Tijdens deze weken in Toronto heb ik een goed inzicht gekregen in hoe het leven van Ivar er hier uit ziet. Aangezien ik er nu onderdeel vanuit maakte, doodat ik niet in een hotel downtown zat, maar gewoon bij Ivar thuis. Dan merk je pas echt goed hoe hij zijn leven hier heeft opgebouwd en ik vind dat hij dat, in die twee jaar tijd dat hij nu in Toronto woont, uitstekend gedaan heeft.

Ja, Ivar werkt heel hard en veel, maar ik merk wel dat hij dat met plezier doet en dat levert hem ook steeds meer resultataten op. Ik heb zijn kantoor kunnen zien en Tom, zijn werkgever, ontmoet en hij was ook zeer tevreden over, zoals hij het zelf zei; deze harde werker. Terwijl ik dit aan het schrijven ben, is Ivar nu ook weer aan het werk. Even op zondagmiddag een paar huizen laten zien. Het kost je wel weer een halve dag. Dat is me wel heel duidelijk geworden aan het werk wat Ivar doet. Je kunt er 24 uur per dag mee bezig zijn. Je moet echt heel goed op jezelf letten, want anders bèn je er ook 24 uur per dag mee bezig. Gelukkig doet Ivar dat wel en maakt hij ook tijd voor zichzelf.

Naast het werk was het dan ook leuk om nu de mensen te ontmoeten met wie hij veel omgaat. Van hen kende ik alleen de verhalen en om ze dan nu mee te maken maakt het extra leuk. We hebben aardig wat tijd met elkaar door gebracht en dan merk je aan alles dat Ivar hier echt op zijn plaats is. Dit is zijn stad en zijn thuis. Om dat mee te maken vond ik erg bijzonder en ga dan ook met een goed gevoel naar huis. Het was super om Ivar weer te zien, weer eens samen te gaan stappen, uit eten te gaan en te wii-en. Het is heel jammer dat het weer even gaat duren voordat we elkaar weer zien, maar ik weet wel dat hij het in Toronto gaat redden en dat vergoedt wel wat.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ivar,

Wat leuk dat je een blog hebt, al 2 jaar. Ik zag vanmmorgen dat je 11 september jarig bent (via hyves) en heb toen het linkje naar je website aangeklikt. Tja.........en dan ben je zo een uur verder ;) Leuk joh, die filmpjes en je Wereld Omroep debuut. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. De twijfel begrijp ik, maar ik lees ook steeds dat je echt op je plaats zit daar.

Kom je nog naar Xanders verjaardag? Zal wel niet........ik merk het wel.

Groetjes uit het herfstachtige Nederland. X Carolien

Ivar zei

Hey Carolien,

Cool dat je m'n blog bekeken hebt!

Ik kom helaas niet op het feestje nee. Een weekendje NL is me iets te prijzig :)