1.9.09

Nog een artikel

Zo is er nog een verhaaltje over mij op de site van de wereldomroep. Dit keer niet over werk maar over het dagelijks leven.

http://www.rnw.nl/nl/nederlands/article/na-twee-jaar-de-balans-opmaken-blijven-teruggaan

Ik heb wat moeite om terug te komen in mn ritme. Ik ben echt in een zomerritme. Begin later dan dat ik gewend ben. Maar....vanaf morgen gaat het anders. Ik ga weer vroeger opstaan....gelijk zwemmen en dan klaarmaken om te gaan werken. Zonder dat zwemmen doe ik niets aan sport en dat is niet goed. Ik merk het aan alles dat ik te veel stil zit.
Time for change.

Ik ben deze week 2 keer aanbevolen door oude klanten van me bij vrienden/familie. Dat is natuurlijk super. Een betere vorm van waardering is er denk ik niet. Het is een leuke verantwoordelijkheid. Je bent het niet alleen voor je nieuwe klanten goed aan het doen....je doet het ook voor je oude klanten. Zij willen er ook zeker van zijn dat ik de nieuwe mensen dezelfde goede ervaring geef. Ik hou daar wel van :)

Verder niet veel nieuws....behalve dan dat de zomer tegen zn einde aan loopt. We hebben een week of 3 zomer gehad. Dat is de kortste ooit in mijn leven. Het is nu zo'n 20 graden, dus naar mijn mening nog steeds heerlijk. Ben benieuwd wanneer de eerste vlok gaat vallen. :)

1 opmerking:

Mathilda zei

Ja mond op mond reclame is het beste wat je je kunt wensen. Geeft aan dat je zeker op de goede weg bent!!!! Ga zo door zou ik zeggen.

Mathilda