7.12.09

Gekke prijzen

JA! Ik heb mn examen gehaald. Dit keer een 86.....en dat met slechte voorbereiding. Zou bijna denken dat ik slim ben.

Nou moet ik er nog één....is de moeilijkste....ga ik deze week maar eens boeken voor Februari of zo.

Gisteren een bod uitgebracht op een huis voor een klant. Er waren 15 biedingen in totaal. Huis stond op de markt voor 330,000 en is uiteindelijk verkocht voor 380,500!
Helaas was mijn klant niet de winnaar. Erg lastig....je weet nooit wat de andere biedingen zijn. Wij zaten erg ruim boven de vraagprijs aangezien ik wist dat het wel eens erg hoog zou kunnen gaan......maar ja....dit is te gek. Er zat dus iemand tussen die dit huis wel erg graag wilde.....of die al 8 keer eerder een bieding verloren heeft.

Dus...maar weer verder zoeken!

Geen opmerkingen: