1.12.09

Lekker snijden

Is weer even geleden. Zat niet zo lekker in mn vel....maar komt goed. :)

Kom net van de dermatoloog vandaan....moest weer in me gesneden worden helaas. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Maar ja...als ik me echt geen zorgen hoefde te maken dan zou er niet gesneden worden...lijkt me zo.

Het zal waarschijnlijk een terugkerend fenomeen worden. Iets waar ik me verder niet zo veel mee bezig wil houden....aangezien het daar niet beter van wordt. Maar soms kom je er niet onderuit en dan kunnen er best vervelende gedachten ontstaan.

Anyhow....ik moet weer 2 weken gaan wachten....moeilijk douchen met die hechtingen. Na 2 weken gaan ze er uit....dat is overigens de dag dat ik naar NL ga...dus net op tijd. :)

Ben laatst naar een concert van John Mayall geweest. Was wel cool...had de beste man nog nooit gezien. Ben geen enorme fan maar hij had wel een goede band.

Ik kreeg nog wel ruzie met een coke snuivende, schreeuwende, asociale dame die me ergens meende te moeten aanraken waar dat niet gewenst was.


Die moest ik even uit mijn buurt verwijderen voordat ze dat nog een keer deed.

Tja....erg ongebruikelijk voor mij....maar dat pik ik niet. Was een smet op een verder leuke avond.

Werk is rustig, je kunt merken dat de kerst er aankomt. Dan is het altijd wat rustiger. Minder voor mij natuurlijk...wil graag druk blijven en geld verdienen. Maar ja...is niet altijd wat aan te doen.


Ik kijk intussen enorm uit naar mn tripje NL. Erg leuk om weer veel bekenden en familie te zien. Ben er ook wel aan toe. Ik heb dit ieder jaar eigenlijk wel. Aan het eind van het jaar krijg ik het gevoel dat ik even terug wil. Dit jaar heb ik dat sterker dan andere jaren...weet niet precies waarom. Het is een pittig jaar geweest...met vooral heel veel werk en toch ook wel behoorlijk wat tegenslagen....misschien heeft dat er mee te maken. Lekker even terug naar vertrouwde omgeving kan geen kwaad.

Geen opmerkingen: