12.8.08

Appartementjes

Zo….12 appartementen bekeken vandaag. Dat was een behoorlijke klus. Ging meer tijd in zitten dan ik dacht, mn schema was iets te strak. Dat weet ik weer voor de volgende keer.
Een van de appartementen had open huis. Dan is er een makelaar aanwezig….en deze keer zelfs met eten en drinken. Hhhhmmmm…daar heb ik van genoten. Het was een jong Vietnamees makelaarskoppel. Dame had net haar licentie gehaald, dus daar kon ik leuk een tijdje mee praten. Was onverwachts erg gezellig.

Grappige van die appartementen toren was het sport en entertainment gebouw wat er bij zit. Daar kan je bowlen, poolen, zwemmen, fitness, bubbelbad, bioscoop, virtual golf, basketballen. Onvoorstelbaar….en is alleen voor bewoners van die twee torens (van ieder 50 verdiepingen) J

Het was leuk om te doen en alle verschillen te zien. Een appartement van 300000 dollar is anders dan die van 1 miljoen dollar zeg maar. Bovendien weet ik nu waar ik over praat als iemand iets zoekt in die buurt.

Maar goed…aangezien Toronto nogal groot is zal ik nog veel meer van dit soort halve dagen moeten besteden. Niet erg….vind ik leuk…het kost alleen veel tijd.

Paar foto's van dat leuke torentje....

Aardig raamoppervlak in de woonkamer


Ook in de slaapkamer kan je leuk naar buiten kijken


Aardig uitzicht, CN Tower en Rogers Centre (baseball stadion)


Uitzicht op lake Ontario


Klein deel van de grote gym, inclusief hardloop track


Even een baantje trekken...of in het bubbelbad? (rechtsonder)


Of misschien toch een potje basketballen

1 opmerking:

Anoniem zei

Yo Yo, wat doet nou dat appartement met uitzicht, zwembad, gym....the works? Dat zal helaas wel die van een miljoen zijn toch....anders moet ik maar eens serieus gaan nadenken over een verhuizing.

Peter