7.8.08

Camping outfit

Leuk weekendje gehad. Zaterdag en zondag wezen camperen in Guelph samen met Chris, zn vriendin Christine en haar dochter Ava, haar moeder Carol met vriend Dave, zoon van Dave en zijn vrouw Amber...en zus van Christine met haar vriendin. Dus...hele groep. Het is een erg leuke familie. Guelph is een stadje wat een uur van Toronto ligt. Ze hebben daar een groot natuurpark met een meer...en dus een camping.


Ik kwam er om 12 uur aan en we gingen gelijk naar het strand....lekker liggen...zwemmen....beetje in een kano peddelen op het meer.
Na het strandje zijn we effe met de frisbee gaan gooien en toen was het tijd voor lunch. Nou...ik kan u mededelen dat zo'n weekend camperen niet gezond voor je is. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze hotdogs. "Die zijn niet echt eetbaar hoor Chris" "Tuurlijk wel...gewoon in een broodje stoppen en ketchup er overheen".
Dus....



Het avondeten was ietsje beter omdat we het niet op het kampvuur klaargemaakt hadden, maar in een stel gas barbecues. Tja...wat zou de Canadees toch zonder barbecue moeten?! Als je zegt dat je in NL één keer per jaar de barbecue gebruikt dan krijgen ze bijna een beroerte. "Echt waar????"

Op het strand kwam ik overigens NL-ers tegen. Tja...ze zitten overal.

's Avonds vooral drinken...gitaar spelen en babbelen. Het was gezellig.
Helaas was ik vergeten een matje mee te nemen....dus ik lag met mn slaapzak op de grond...hhhmmm heerlijk. Volgende ochtend in de auto gestapt om een beetje fatsoenlijk toilet te vinden....de dichtsbijzijnde was te goor voor woorden. Dat zijn de nadelen van camperen....of noemt men dat charme?!

Na nog even op het strand gezeten te hebben ben ik weer terug naar Toronto gegaan. Eerst nog even langs Steve....kennis van de makelaarsopleiding. Was gezellig....lekker gegeten....hamburgers en hotdogs van de barbecue....slogisj.
Lang zitten praten over de huizenmarkt....wellicht zit er in de toekomst nog een samenwerking in, we liggen elkaar goed.

En nu ben ik weer aan het werk. Daar gebeurt ook van alles....maar dat de volgende keer weer.

Paar foto's van het weekend:


Zus van Christine...met lekker biertje


Christine, Ava, Dave en vriendin van zus


Yahtzee!! (nee moeders, ik heb geen enkel potje gewonnen...zelfs de bonus nooit gehaald)


Avondeten maken


De waguh op de camping


Christine en haar moeder


Lekker drinken en eten...


Beetje gitaarspelen bij het vuur


Iv in camping outfit

Geen opmerkingen: