25.10.09

De Oscars

Afgelopen week was ik op cursus. Ging over wetgeving rondom makelaardij. Best interessant, alleen wel lastig qua schema. Ik stond iedere dag om 6 uur op, effe een uurtje werken....dan naar de klas....na de klas weer werken.....proberen nog wat te studeren.....en om 12 uur naar bed. Dat is best pittig....het was een lastige week.
Het is nu zondag...eind van de middag en heb eindelijk even rust. Heb ik nodig.

Zaterdag heb ik examen, dus ik moet deze week dagelijks met m'n neus in de boeken zitten...anders haal ik het niet. Deze cursus moet ik doen...anders verlies ik mijn licentie. Dus...aan de bak.

Gisteren naar een house warming geweest van een klant. Ze is Chinees en toen ik daar aankwam zei ze "ik hoop dat je het niet vervelend vindt.....maar er zijn alleen maar Chinese mensen". Grappig....ik was de minderheid. Was erg gezellig....dumplings gemaakt....champagne gedronken. Het leuke was dat je veel te vragen en te vertellen hebt omdat onze achtergronden zo verschillen. Ze gaat me ook nog mee uit eten nemen....als dank voor mijn hulp.....erg cool!

Daarna met Mark en een paar andere gasten uit geweest. Was wel gezellig....lekker druk overal.

Ik ga binnenkort in een film meespelen. Vriend Mark is al een tijdje bezig met het maken van films. Hele club mensen doet dat....is wel gaaf. Nou heeft hij me gevraagd om in zijn nieuwste film 2 zinnen te zeggen. Yes....de Oscars komen er binnenkort aan!! Ben benieuwd wat het gaat worden.

Ik heb goede hoop om deze week nog wat te verkopen. Zou lekker zijn....ik hoop dat het einde van het jaar wat dat betreft ook goed zal zijn.

Ik ga overigens weer naar NL met de kerst. Heb een redelijk goedkoop ticket weten te vinden met een tussenstop in Washington. Scheelde echt een boel geld.
Ik kijk er naar uit. Leuk om weer een boel mensen te zien....en natuurlijk snacks eten....kroketten....broodje frikadel....shoarma....babi pangang! :)
Jaja....dat wordt genieten!

2 opmerkingen: