9.11.09

Positief en....

Ik heb mn examen gehaald!!! Ik had een 82, waar 75 nodig was. Ik heb gisteren even een drankje gedronken met een vriendin om het te vieren!

Cool...ben ik daar ook weer vanaf. Was wel interessant moet ik zeggen.

Nou moet ik nog 2 cursussen doen om m'n licentie te kunnen behouden. Dit moet ik snel gaan plannen, anders ben ik te laat.

Ben laatst ook weer bij de dermatoloog geweest. Helaas moet ik weer een kleine operatie ondergaan. Weer een plek gevonden die verdacht is. Het schokte me minder dan de eerste keer, maar vervelend is het wel. Feit is dat ik weet dat dit vaker kan gaan gebeuren....heeft geen zin om er lang over na te denken.
Het is weer op m'n borst en dat heelt niet zo goed....dus heb ik er straks weer een "schotwond" bij.

Ik ga ook weer beginnen met werken aan mn conditie. Heb een schema voor mezelf gemaakt. Was de laatste tijd daar helemaal niet mee bezig en dat is te merken.
Kijken hoe ik het vol ga houden vroeg in de ochtend! :)

Geen opmerkingen: