15.2.08

Happy valentine

Tja...valentines day....nooit echt een heel goede band mee gehad. Het heeft nu weer een hele andere dimensie. Het is gewoon een dag met extra nadruk op het feit dat ik hier alleen ben. Dus probeerde ik er een beetje aan te ontkomen, maar dat is echt onmogelijk in dit land. Behalve de gebruikelijke commercie in alle winkels....kan je bijvoorbeeld ook niet naar het nieuws kijken. Daar zit minimaal een kwartier per uur in over valentijns dag. Met een item waarin een dame van de omroep in een bloemenwinkel staat en zonder te blozen weet te melden dat ze ontzettend veel respect heeft gekregen voor de mensen in die winkel..."want als je ziet hoeveel bloemen ze versturen op valentijns". Tja..... Later hoorde ik van vriend Mark dat de president van Iran op bezoek gaat in Irak....is natuurlijk veel minder belangrijk.

Ik wil trouwens iets verduidelijken over de 3e job. Dit is nog niet zeker...het ziet er aardig uit maar ik moet nog gaan praten met mensen van dat bedrijf. Dus...kan nog verkeerd uitpakken.

Ingrid gaat een week op vakantie. Dat betekent dat ik de auto een weekje kan lenen. Dat is wel effe lekker...is al weer een tijdje geleden dat ik heb gereden. Zal iig een familie bezoekje proberen af te leggen...met een auto is dat een stuk makkelijker. Ingrid heeft me wat huiswerk meegegeven. Heb wat research te doen voor een aantal buurten en ben nog steeds bezig met het in kaart brengen van de mogelijkheden voor een nieuwe website.

Afgelopen dinsdag heb ik een klusje voor collega David opgeknapt. Was wat minder. Hij had informatie nodig over appartementen in een bepaalde buurt waarvoor hij zelf in die buurt moest gaan rondkijken. Aangezien ik weinig uren had heb ik dat voor hem gedaan. Helaas was er een sneeuwstorm. Ik denk de eerste in mn leven. Zelfs met handschoenen, muts en capuchon was dit een uitdaging. Constante wind, vreselijke kou en sneeuw in je ogen... Ik ben in de twee uur dat ik daar rondgelopen heb twee keer een winkel binnen gevlucht om op te warmen. Was wat minder...maar ja...je moet er wat voor over hebben om aan uren te komen en wat te leren...zoals hoe een sneeuwstorm er van binnen uit ziet.

Geen opmerkingen: