9.3.08

Oooopsss up side your head...

De tweede week studie zit er op. Het was een zware week met veel momenten waarop ik wilde dat ik ergens anders was. Eén dag had ik zelfs het idee om niet meer terug te gaan. Hypotheken en nog eens hypotheken...ik denk dat ik ze zelfs in mn dromen ga tegenkomen. Ik heb zo mn twijfels over dit examen....oh wat wou ik dat ik een boek mee mocht nemen naar het examen. Maar ja...dat zit er niet in. Dus maar door ploeteren.

Gisteren belde ik Ingrid...ze was wat kortaf aan de telefoon. We hebben even met elkaar gesproken. Ik gaf aan dat we weer verder moeten met onze flyer campagne. Het originele idee was om iedere drie weken zoiets te doen. Het is inmiddels al meer dan 3 weken geleden. Dus....heb ik er bij haar op aangedrongen om er weer mee verder te gaan. Nadat ik had opgehangen had ik een vreemd gevoel. Later die avond heb ik haar nog een keer gebeld...ze gaf zelf al aan dat ze kortaf was geweest...dat haar wat dingen niet lekker zaten (niets met mij te maken overigens)...en dat mijn push over de flyer daarom ook niet goed aankwam. Maar...vervolgens zei ze dat het goed commentaar van me was en dat dit iets is wat ze nodig heeft. Eén van de redenen waarom ze blij is om met mij te gaan werken...zei ze. Tja...we moeten elkaar natuurlijk nog leren kennen.

Ik ben ook achter de twee mogelijke baantjes aangegaan. De kas heeft nog geen werk vanwege de sneeuw...ik moet over twee weken terugbellen. Het andere bedrijf heeft me lopen negeren. Dat lijkt normaal te zijn hier...maar ik kan daar slecht tegen. Vertel me gewoon hoe het zit...ja of nee. Maar bellen, mailen...geen reactie. Dus...ik ben er persoonlijk langs gegaan om de boel effe te verbouwen. :)
Dame in kwestie was er natuurlijk niet. Ik heb een duidelijke afspraak gemaakt met een andere dame. Die mail ik maandag en dan zou ik een reactie moeten krijgen.
Ik word soms moe van het "we draaien gewoon net zo lang om een probleem heen totdat het vanzelf weggaat" mentaliteit. Als NL-er is dat niet te begrijpen. Maar ik zal er aan moeten wennen...is hier heel normaal. Soms is dat prettig uit het oogpunt van beleefdheid...maar soms ook zo onzettend vervelend!

Buiten dit alles zitten we hier weer lekker comfortabel in een sneeuwstorm...vandaag 20 cm sneeuw. Jaja...het houdt niet op voor de lijdende Canadees.
Ik neem gewoon nog een rum-cola...en luister lekker naar een mix van BB King, Freddie King, Jimi Hendrix, Buddy Guy en....Snap. Power to the people bro!!

Geen opmerkingen: