12.10.07

Huisjesmelker

Ivar is een huisjesmelker. Nou ja....bijna dan.
Ingrid heeft een klant die zijn appartement wil verhuren. Dat ging niet voorspoedig, Ingrid had er niet zo veel interesse in en die lukte het daardoor ook niet...dus heeft ze mij gevraagd of ik het wilde doen. Daar zeg ik geen nee tegen!
We zijn er gisteren geweest,ik heb wat nieuwe foto's genomen en heb goed rondgekeken. 's Avonds 2 advertenties op internet gezet en heb direct 2 potentiele huurders. Kwestie van de weg weten op internet. Ga nu proberen afspraken met deze heren te maken om het hopelijk dit weekend al te verhuren. :)
Het levert mij een maand huur en een leuke ervaring op!

Gisteren ben ik in een Nederlandse winkel geweest. Was een leuke ervaring...ze hebben echt alles...Koopmans pannenkoekenmix, CSM stroop, Pickwick thee, gevulde koeken, drop, bitterballen, kroketten, albert heijn bruine bonen, etc. Eigenaren zijn een echtpaar die duidelijk Nederlands zijn, maar Engels met elkaar spreken....best vreemd. Volgens Ingrid is dat heel normaal voor mensen die al zo lang in Canada zijn, net als haar ouders bijvoorbeeld.

http://www.come.to/hollandstore

De dag daarvoor ben ik in een Nederlandse ijswinkel geweest, ik had zin in malaga! :)
Ontzettende kits winkel...maar wel lekker ijs!

Pool op dinsdag was weer leuk. Ik heb telefoonnummers uitgewisseld met een jongen uit mn team, we gaan binnenkort een keer samen poolen. Weer een stap in de goede richting.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi Ivar,

Dit is iets wat we gemeen hebben malaga ijs erg lekker.
Wat ik voor de rest lees is dat het best goed gaat met je ga zo door.

Groetjes jolanda