28.10.07

Tsjing tsjing....

Vandaag is het huis verhuurd!!! De kandidaat van de open dag is het geworden. Vandaag samen met Ingrid het contract laten tekenen. Was weer een leerzame ervaring en levert me wat geld op.
Ingrid kwam ook met het goede nieuws dat ik wellicht tijdelijk kan gaan werken voor een collega/concurrent in haar kantoor. Dit is een makelaar koppel die al een assistent hebben maar nog steeds te veel werk hebben. Voor twee dagen in de week hebben ze iemand nodig die marketing en administratie doet. Zou natuurlijk super zijn als ik dat zou kunnen gaan doen voor zo'n top team. Op het moment dat ik met Ingrid ga werken heb ik dan al een betere basis waar zij ook de vruchten van kan plukken. Effe afwachten...ik hoor in de loop van de week meer.
De afgelopen week was vriend Xander hier uit NL. Leuk ok hem weer te zien, de week ging snel om. Opvallend was dat ik het lastig vond om iemand hier constant in mn huis te hebben. Op zich niet onlogisch omdat het klein is...maar ik denk ook omdat ik nu gewend ben om alleen te zijn. Maar, we hebben een leuke week gehad...redelijk veel gedaan en veel laat naar bed...en uhm...te veel alcohol...dus het is dit weekend even bijkomen.
Ik heb een boel foto's gemaakt...dus dit wordt vooral een fotobericht.

Eerst de donderdag. We zijn met Ingrid als gids naar 2 leuke plaatsjes geweest. In de zomer best druk met toeristen, nu lekker rustig. Weer was prima, beetje koud maar geen regen.
Eerste plaats heet Elora, andere is st Jacob's...bij de laatste zijn we naar een farmers market geweest. Kwamen we een hele lading Nederlanders tegen. Daarnaast zaten er op die markt veel amish achtige mensen. Mensen die leven zonder electriciteit, auto's etc. Ze rijden nog echt met paard en wagen.

Een klein hotel naast een rivier, hier wordt ook stroom opgewekt



Groot monster in de rivier


Vanaf de brug genomen, beetje Zuid Europees die huizen


Dit is achter de bovenstaande huizen

Zo loopt de rivier achter het hotel langs:






Even verder op kan je het "ravijn" inlopen waar de rivier doorheen stroomt:







Fijne collega's


De enige foto die ik in st Jacob's heb gemaakt


Ik heb ook nog een paar foto's genomen vanaf het dakterras van mn flat...prachtige luchten heb je hier:





De laatste dag zijn we onder meer naar the beaches geweest, het strand van Toronto:



Xander doet graag zijn ogen dicht op foto's

Deze week moet ik twee keer squashen en dinsdag weer poolen. Ben benieuwd hoe de sfeer zal zijn na de dood van onze captain, zal niet echt gezellig zijn denk ik. Vriend Chris uit de UK is ook in de buurt, heeft een vriendin hier...ben benieuwd of ik hem de aankomende week nog ga zien.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi ivar,

Ja dat zal wel even wennen geweest zijn als je alweer een tijdje alleen woont, maar wel gezellig voor je. Ik hoop ook nog eens langs tekomen maar wanneer ?????
Wel lekker voor je als je daar 2 dagen zou kunnen werken. We horen het wel van je.
Nou groetjes uit het koude nederland.
jolanda