30.10.07

Eerste loon

Vandaag de cheque gekregen met mn "loon" voor het verhuren van het appartement, kleine mijlpaal. Ben vandaag met Ingrid naar een aantal huizen wezen kijken. Blijft leuk en leerzaam. Ik leer de buurten een beetje kennen, het soort huizen en waar je op moet letten. Eén huis was geweldig...ik zou er zo gaan wonen....als ik 1.2 miljoen dollar had.
Deze week de website van Ingrid aanpassen, ik weet eindelijk wat ze wil dus ik kan er mee aan de slag.
Gisteren heb ik weer een pak slaag gekregen in een squash wedstrijd....heel vervelend....heb tot nu toe alleen nog van vrouwen gewonnen....misschien discrimineer ik wel!
Heb in de gym een Nederlandse dame ontmoet. Ze is hier voor een jaar om medisch onderzoek te doen. We gaan van de week een keer squashen, ze gaat volgende maand voor goed terug naar NL. Lijkt me wel leuk om meer van haar ervaringen te horen.

Vanavond pool, ben benieuwd hoe de sfeer is.

1 opmerking:

Cees & Carlien zei

Hi Iv,

Berichtje van de prairie. Gefeliciteerd met je mijlpaal en dat er nog vele mogen volgen. Hartelijke groet van de prairie boeman.

Cees