16.10.07

Nokd

Een huis verhuren is lastiger dan je denkt. Ben er nu twee keer geweest om het te laten zien, twee keer komt er niemand opdagen. Wat het nog vervelender maakt is dat ik Ingrid steeds nodig heb om daar te komen. Een auto zou handig zijn.
Vandaag belde iemand me en die lijkt erg geinteresseerd te zijn, alleen heb ik besloten om nieuwe advertenties te gebruiken met daarin een tijd waarop het "open huis" is. Mensen kunnen dan allen op hetzelfde moment komen kijken. Dus deze meneer moet nog even wachten.
Gaat nog niet zo soepel dus, maar volgens Ingrid is het gewoon een leer moment.

Zaterdagavond ben ik met Mark, een teamgenoot van het poolen, naar een feestje geweest. Was van een vriendin van hem. Best een leuke avond, beetje te veel gedronken. Vader van het meisje is Duits en wilde met mij over voetbal praten. Dat was eigenlijk het hoogtepunt. :) Beste speler ooit volgens hem: Johan C. Wel opvallend voor een Duitser. Daarnaast waren we het er over eens dat Matthaus een asshole is. Goed gesprek dus!

Op zondag ben ik, erg brak, met Ingrid op stap gegaan. We zijn naar een paar "open huizen" geweest en ik mocht mee om een huis te laten zien aan klanten van haar. Dat was weer een leerzame middag.

Vanavond weer pool, morgen squash...dat zijn leuke bezigheden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dus er zijn ook nog Duitsers MET verstand van voetballen ;-)