13.10.07

Tja...en nog eens tja...knabbel en babbel

Zo zijn dingen soms best lastig. Ben vandaag naar de film geweest. Was een leuke film, We own the night. Na de film liep ik richting een cafe en dacht "I'm on top of the world...alles gaat goed komen". Waarom ik dit dacht weet ik niet, het kwam gewoon in me op. Het gaf me in ieder geval een tijdelijk goed gevoel.

Na flink wat flipper geweld in de kroeg heb ik me weer van mijn extreem sociale kant laten zien. Ik heb de flipperkast verlaten met nog 6 gratis spelletjes er op....de volgende kan gratis flipperen. Weer een goede daad voor de mensheid verricht!
Toen naar de volgende kroeg. Een jazz bar waar ik nog nooit geweest was. Zit vlakbij mn appartement. Ik moest helaas 10 dollar entree betalen...maar dat kon me niet boeien...ik wilde weten hoe het daar was. Stond een bandje te spelen...waren goed. Speelde in stijl van Black eyed peas...Justin Timberlake...dat soort leuke dingen. Veel leuke mensen daar...de sfeer was goed. Maar ja...tja tja...ik ben daar alleen....en oh wat is dat lastig. Ik heb momenten dat ik denk "was ik maar een babbelaar"...nou....dit was zo'n moment. Veel leuke dames, veelal ook met bijbehorende heer, dan denk is soms toch stiekem wel eens "ik doe iets niet goed". Drommels drommels en nog eens drommels. Maarrrr, met een paar Havana Clubs 7 is het al weer een stuk beter uit te houden. Dus uiteindelijk ben ik daar toch wel een uur geweest en heb redelijk kunnen genieten van de band. Met niemand gesproken natuurlijk, maar....ik weet in ieder geval wat de sfeer daar is....is iig iets.
Ik heb zelfs een nummer van Shakira kunnen ondergaan....insiders weten dat dit voor mij emotioneel gezien een lastige zaak is. Ik zei tegen mezelf "als je hier vanaf wilt komen dan zul je het moeten ondergaan", dus dat deed ik maar.

Zo ziet u maar weer, Iv is geen superman...verre van dat zelfs. Dat ga ik natuurlijk niet al te vaak op internet zetten...maar...een beetje emotie laten zien kan niet altijd kwaad. Er zijn dingen die best goed gaan en er zijn er een boel die minder gaan. Welkom in het leven van een alleen emigrerend persoon die geen babbelaar is.

Gruss got, hasta pronto, hasta la proxima...en zo...dus....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het heel knap van je dat je dan toch nog naar buiten gaat, toch nog de mensen opzoekt, al ben je dan niet zo'n babbelaar (kun je overigens niet merken aan je blog). Verder nog veel succes!

Anoniem zei

Hoi Ivar,

Met sommige muziek heb je dat inderdaad daar heb ik er ook genoeg van. En inderdaad daar moet je even door heen. En dat je geen babbelaar bent is niet erg mensen gaan misschien wel met jou praten.

Ik hoop dat je gaat lukken dit weekend om te verhuren. Zet hem op.

Groetjes Jolanda