6.11.07

Spare change please...

Ik heb een leuk weekend gehad. Zaterdag gaan squashen. Dit was voor het afscheid van de dame uit NL. Bier, wijn en squash....klinkt niet echt als een goede combo...maar zo was het. Ik heb eerst een partijtje tegen Bryan gespeeld....dit is de squash pro. Dat was echt niet normaal....je blijft rennen....en hij staat rustig die bal alle hoeken in te tikken. Maaarrrrr...ik heb twee punten van hem af weten te snoepen. Daarvoor heb ik een ereronde gelopen. Na dat ene setje was ik bekaf.
Daarna nog met een dame gespeeld en toen ben ik naar huis gegaan om me klaar te maken voor de date met Chris, mn vriend uit Engeland.

We hadden afgesproken om te gaan eten bij een Mexicaan. We zouden elkaar vlakbij het rstaurant ontmoeten. Ik was een beetje vroeg en stond dus een tijdje te wachten. In die tijd kwamen er enkele mensen naar me toe om geld te vragen....de weg te vragen...etc. Op een gegeven moment zie ik in mn ooghoek een man met een baard aankomen....en ik dacht...oh weer een bedelaar. En ja hoor de man kwam naar me toe en zei "you've got some spare change"? Kijk ik 'm aan....is het Chris. Die heeft ineens een baard!!!! Ik ben er geen fan van...maar ja...hij vindt het cool...en zijn Canadese vriendin ook.
We zijn gaan eten...was heel gezellig...zijn vriendin is ook heel leuk. We hadden elkaar 2 jaar niet gezien...dus er was een boel te praten. Na het eten zijn we naar mn appartement gegaan, daar hebben we wat gedronken om vervolgens naar mn stamkroeg te gaan. Dit is een Engelse pub, dus Chris voelde zich erg thuis. Was ook gezellig....na te veel drank zijn we om een uur of 2 weggegaan. Zij hebben een taxi genomen en ik ben naar huis gegaan. Was erg leuk en ik hoop dat Chris zijn plannen doorzet om hier te komen wonen.

Maandag heb ik een soort sollicitatiegesprek gehad bij makelaars Leslie en Joe.
Ging wel goed, ze wilden een beetje weten over mijn computer en marketing kennis. In eerste instantie hebben ze alleen met één computer project op woensdag hulp nodig. Een dag of twee. Ik heb aangegeven dat ik graag voor langere tijd bij ze zou willen werken. Hun reactie was dat mijn fulltime studie dat in de weg staat. Ik vind dat bull shit omdat ik maar 5 weken aan het studeren ben en daarna waarschijnlijk een jaar voor ze zou kunnen werken. Dat heb ik in andere bewoordingen aan ze duidelijk gemaakt en dat gaan ze in overweging nemen.

Neef John heeft aangegeven dat hij misschien wel wat hulp kan gebruiken. Ik heb tegen hem gezegd dat zolang ik de tijd heb hem altijd wil helpen. Dus misschien dat ik binnenkort nog wat "vies" werk ga doen.

Vanavond weer pool...morgen werken en squash....ben benieuwd hoe het morgen op kantoor zal zijn. :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ivar,

Ik lees dat alles goed gaat. Wat leuk dat je vriend uit engeland kwam en ja mensen veranderen he. Zeker na 2 jaar.
Leuk dat het werk ook allemaal meezit jij komt er wel.
we spreken elkaar snel weer.

groetjes xx van je nichtje jolanda