2.11.07

Squash freak

Squash squash squash....ik lijkt niets anders te doen deze week. Maandag een wedstrijd...verloren. Woensdag een wedstrijd...gewonnen...van een man!!! Jaja...het kan dus wel! Ging heel soepel, is ook wel eens een keer leuk.
Gisteren heb ik met de NL dame een partijtje squash gespeeld. Zij is verschrikkelijk goed dus ik heb een pak slaag gekregen. Toch zei ze dat ze er hard voor moest werken. Dat kwam goed uit....want daar moest ik afschuwelijk hard voor werken. Ik heb er zelfs een blaar onder mn teen aan overgehouden! Maar was wel leerzaam om tegen zo'n goede tegenstander te spelen. Daarna hebben we nog even gepraat over haar ervaringen met het leven hier. Het leuke daarvan is dat zij het net als ik vanuit het Nederlandse perspectief kan zien. Een NL begrijpt veel beter hoe je tegen Canadezen en dingen hier aankijkt dan een Canadees. Dat was wel leuk, zaterdag heeft ze een afscheidsfeest bij de squashclub...over twee weken gaat ze terug naar NL.
Vandaag ga ik weer met iemand anders squashen...hopen dat mn teen meewerkt.

Dinsdag ben ik naar de poolcompetitie geweest. Ze hadden een hoed op de bar staan om geld in te doen voor een goed doel. Een doel wat mn overleden teamcaptain zou steunen. Vond ik wel een leuk initiatief. Zijn plek in het team werd opgevuld met de organisator van het toernooi. Dat is een goede speler dus we waren snel klaar. Eigenlijk een prima en gezellige avond...zoals het hoort.

Zaterdag ga ik vriend Chris uit Engeland zien, hij is hier bij zn Canadese vriendin. Ik heb hem een paar jaar niet gezien dus ik kijk er naar uit.

Geen opmerkingen: