9.12.07

Ivar=muts

Vandaag een vervelende werkdag. Samen met assistent David de laatste files in het systeem gezet. Hij door de dozen met papieren files heenworstelen en ik alles in het systeem zetten en daarbij een aparte namenlijst bijhouden in Word. Dat laatste om bij de kopers een anniversary datum toe te voegen zodat die mensen een anniversary letter krijgen: "gefeliciteerd, u woont 1 jaar in uw huis". Ik maak er een geintje van maar het is wel belangrijk. Je blijft in contact met klanten, ze blijven je naam herinneren en op het moment dat ze weer willen verhuizen komen ze weer bij jou terecht.
Maar goed...aan het einde van de middag had ik er wel genoeg van. Het is zaterdag, dus dan gebeurt er niet zo veel op kantoor...alleen maar die gegevens invoeren. Normaal gesproken kan ik me zo nu en dan op iets anders focussen wat om me heen gebeurt.

Maarrrr...hier is tie dan...de muts:

Ik hoef verder niets te zeggen denk ik...staat natuurlijk geweldig :)

1 opmerking:

Anoniem zei

muts cool, kaal hoofd weet ik niet... verrassing voor kerst dus je mam