15.12.07

Witte kerst

Een witte kerst is hier bijna zeker. Het sneeuwt vandaag al de hele dag en het blijft de nacht ook sneeuwen. Voorspelling is 30 centimeter!
Hier een foto van mn thermometer, -10 graden...gevoelstemperatuur van -17.


Toch wel vreemd dat ik het niet zo koud vond vandaag. 3 Lagen kleding en mn jas was genoeg om het warm te hebben.
Mijn laatste kerstinkopen gedaan, het was behoorlijk druk. Gelukkig had ik het meeste gisteren al gedaan in het drukke deel van de stad. Vandaag was wel relaxing.

Ik heb per toeval een kleine amusementshal in het treinstation gevonden. De meeste mensen zullen wel weten dat ik een flipper fanaat ben. Ik heb vanaf mn 17e altijd zelf flipperkasten gehad. In dit kleine halletje staan gewoon 6 kasten, waarvan één oude Terminator 2 in perfecte staat. Dit is er eentje uit de begin jaren 90. Toen speelde ik erg veel en daarvan ken ik deze nog, dus heeft een beetje emotionele waarde. :) Was erg leuk, vooral ook omdat alle kasten in perfecte staat zijn en dat is een zeldzaam fenomeen.

Ingrid had me uitgenodigd om vanavond bij haar te komen eten maar dit heb ik afgezegd, ik voel me nog steeds niet lekker en heb totaal geen stem meer. Niet echt ideaal om bij iemand te gaan eten. Daarnaast zou ik vanavond vanwege de sneeuw ook niet meer naar huis gaan. Beetje lastig aangezien ik maandag al naar NL ga...iets eerder dan gepland. Doe het even rustig aan om wat beter te worden en de laatste dingen in te pakken en zo.


Vanaf mn balkon

Geen opmerkingen: