8.12.07

Warme kleren

Dinsdag, woensdag en donderdag gewerkt...vandaag ben ik vrij en zaterdag moet ik weer werken. Best wel lekker om zo veel aan de slag te zijn, als is het dan werk waar ik weinig bij na hoef te denken. Ik kan het goed vinden met de mensen daar, dat maakt het wel leuker.

Ik heb vandaag wat winterinkopen gedaan bij Sears, de V&D+ van Canada. Ze hadden 45% korting op veel winterartikelen. Dus....een nieuwe jas en 2 mutsen gekocht. De jas die ik had is een beetje te kort en de buitenkant begint te scheuren...andere jas is de rits van kapot...dus die heb ik weggebracht voor een nieuwe rits. Klinkt misschien overdreven om 2 a 3 jassen te hebben....maar dat is hier niet zo gek. Voor het dragen van een muts ben ik eerst maar eens naar de kapper gegaan. Bijna kaal kwam ik de kapper weer uit lopen. DE oplossing voor kapsel problemen na het dragen van een muts. En als je denkt dat mutsen saai en lelijk zijn dan heb je de ruime collectie mutsen hier nog niet gezien.
Tot nu toe valt de kou me mee. Het is regelmatig -10 en we hebben gevoelstemp van -16 gehad...maar ik vind het niet zo erg. Ik ga nog niet juichen, Canadezen klagen vooral ook over de lengte van de winter en bovendien moeten de ergste maanden (jan/feb) nog komen. Maar voorlopig vind ik het prima.

Ik ben afgelopen weekend met een friend naar Niagara geweest. Was erg leuk om daar weer eens te zijn. Was wel heel koud bij dat water! Ik heb een video gemaakt...zie boven.


Vlakbij Niagara Falls, uitzicht op Amerika

Geen opmerkingen: