17.7.08

Champ

Een kleine mijlpaal. Ik ben onlangs met mijn poolteam als eerste geeindigd in de competitie die we op dinsdag spelen. Ik heb daar nu een aandenken van (zie foto beneden) en dat doet me wel wat. Het gaat me niet zo zeer om die eerste plaats of dat ik een paar ballen kan potten. Ik had in NL al een kleine verzameling van dit soort dingen, maar nu heb ik er één in Canada en da's heel wat anders.

Het betekent dat ik hetzelfde kunstje heb kunnen vertonen in mn nieuwe land. Hiervoor heb ik de mensen moeten leren kennen, onderdeel van een team moeten worden en heb ik de kans gegrepen om met iets wat ik behoorlijk kan een nieuwe bron van sociale contacten aan te boren. Het is een feit dat mensen eerder initiatief naar je tonen als je een gemeenschappelijke hobby hebt, helemaal als je het een beetje kan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
We hebben samen toch een behoorlijk aantal jaartjes pool gespeeld en in alle eerlijkheid heb ik NOOIT een prijs in ontvangst mogen nemen.
Je pool talent is nu internationaal erkend....petje af;-)
Peter

Anoniem zei

vandaag 17 juli, een jaar geleden naar Canada geemigreerd....
terugkijkend op dit jaar mag je jezelf wel schouderkloppen geven en heel erg trots zijn op jezelf en ik...ik ben supertrots op je liefs je mam