15.7.08

Mijn 9 tot 5

Ik heb wat vragen gekregen over hoe mijn werkdag in elkaar zit. Dus...heel in het kort.....
Ik loop rond een uur of 8 's ochtends kantoor binnen. Ik check wat mail en ga dan in mijn auto scripts studeren. Na een paar uurtjes ga ik voor de verandering een audio training doen. Dit zijn trainingen van tussen de 15 minuten en een uur lang over verscheidene onderwerpen. Tijdens het luisteren maak je aantekeningen. Vervolgens lees je die een aantal keer door en doe je een mini examen. Hier moet ik er in totaal 26 van doen. De scripts zijn er 24.

Andere dingen die op verschillende dagen voorbijkomen zijn vergaderingen, voorbreidingen voor open huizen, klanten meenemen op bezichtigingen, zelf huizen bekijken die te koop staan, meegaan met inspecties van huizen...etc.
Meestal ben ik rond een uur of 6 klaar....soms moet ik ook iets in de avond doen....zoals een workshop en dan ben ik om 22:00 klaar.
Open huizen zijn meestal in het weekend....het is maar 2 uurtjes werk per dag maar je hele dag is wel naar de knoppen (2-4)

Wie interesse heeft om mijn kop op de team website te zien: www.torontorealestate.ca

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yep, je staat er echt bij, stoer hoor ;-)

Anoniem zei

Hoi Ivar,
Stoer hoor, je staat er goed op!
Veel succes met het leren.
groetjes Cora en Hans