14.7.08

Klaslokaal op wielen

Ik ben nu een week bezig met een nieuwe aanpak voor het leren van mn scripts. Ik doe ze hardop en dan herhalen totdat ik er bij neerval :)
Dat gaat behoorlijk goed, ik kan ze beter onthouden en ik ga er sneller doorheen.
Nadeel is wel dat ik dit niet in kantoor kan doen gezien de geluiden die ik produceer. Dus ga ik in mijn auto zitten. Is wellicht wat vreemd....maar dat zal mijn een worst zijn...als ik maar resultaat boek.
Ik merk wel dat ik ze snel weer vergeet dus ga ik er een gewoonte van maken om ze dagelijks door te lezen.

Intussen krijg ik steeds meer werk naar me toe geschoven. Vanochtend weer een inspectie gedaan en vanavond moet ik een appartement aan een potentiele koper laten zien. Dit is allemaal nog onder het motto van training en levert me geen inkomsten op. Maar het vergroot wel mijn kennis en brengt me steeds dichter bij het doel....het einde van de training en het gaan werken met klanten.

Verder gaat het wel ok....afgelopen zaterdag voor het eerst in lange tijd weer eens uit geweest met Mark. Was erg gezellig....ik merkte dat ik het gemist heb.
Squash gaat op rolletjes...pool is helaas even voorbij vanwege de zomer stop. We gaan wel een golf toernooi doen met de mensen van het poolcentrum. Heb ik nog nooit gedaan dus wat wordt lachen.....ik heb al verhalen gehoord van vorige keren waar een aantal mensen stom dronken over de golfbaan aan het zwalken waren. Klinkt goed voor een beginneling als ik.
Zwemmen kan ook even niet. Iemand heeft laatst een glas wijn meegenomen naar het zwembad en dit laten vallen. Vervolgens zonder iets te zeggen weggegaan....en natuurlijk is er iemand in gaan staan. Nou moeten ze het bad leeg laten lopen...schoonmaken. Heel fijn :) Ach ja...er zijn ergere dingen in de wereld zullen we maar zeggen....het is alleen niet goed voor mijn figuur :)

Het weer blijft lekker met dagelijks 25-30 graden....hhhmmmm...ik heb al lange tijd geen jas meer aangehad.

Geen opmerkingen: