6.1.08

Het jaar begint goed

Ik heb een beetje last van een dipje...misschien een winterdipje, nieuwjaarsdipje, after kerstdipje of gewoon een alleen zijn dipje. Ik weet het niet, maar het is wel vervelend. Heb met kerst natuurlijk in een andere omgeving gezeten, veel mensen gezien en gesproken. Nu ben ik hier en had ik deze week weinig te doen. Pool en squash competities zijn nog niet begonnen, dus die afleiding heb ik ook niet. Sinds lange tijd heb ik hardop geroepen "wat doe ik hier nou eigenlijk?".

En dan word ik wakker en is het heel mistig buiten....wat een perfect beeld is van hoe het er nu in mijn hoofd uitziet. Misschien zou het allemaal wat makkelijker kunnen zijn. Maar ja, ik ben voor een nieuwe uitdaging naar een ander land gegaan. Zonder dat ik Dr Phil ben durf ik wel te zeggen dat het overwinnen van dipjes onderdeel van deze uitdaging zal zijn en blijven. Wow...dat heb ik mooi onder woorden gebracht. Nu het nog in praktijk brengen. Op zich is dat heel simpel, ik heb namelijk geen andere keus. Als ik in een hoekje ga zitten dan zal mijn leven alleen nog bestaan uit mist en dipjes....één mega lange dip zogezegd. Daar heb ik geen trek in, maar even een beetje medelijden met mezelf hebben mag wel.

Zijn er dan ook positieve dingen? Ja! Ik ben dit weekend uit geweest, 2 avonden. Was gezellig, heb iets te veel genoten van alcoholische versnaperingen...maar verder geen klachten. Ik heb me wel afgevraagd of dit plotselinge uitgaansgedrag wellicht een poging is om een dipje te compenseren. Maar ja...ik kan natuurlijk alles gaan over-analyseren.

Morgen begin ik weer met werken, dat zal wel lekker zijn. Ik ga wat duidelijkheid van ze vragen omdat ik echt een 2e baantje nodig heb. Ik wil daarom van ze weten op welke dagen ik bij hun kan werken zodat ik dit kan communiceren richting een potentiele nieuwe werkgever. Ik moet een beschikbaarheid aan kunnen geven.

Ok...tot zover deze therapeutische sessie...bedankt voor de aandacht.

Geen opmerkingen: