2.11.08

Halloween

En toen was het Halloween. Heb ik vorig jaar overgeslagen dus wilde er dit keer wel iets aan gaan doen. Halloween is big hier. Je ziet het overal....mensen hebben hun tuinen vol staan met grafstenen, pompoenen en skeletten. Is wel cool.

Het idee was om met een groepje mensen op vrijdagavond in kostuum ergens in de stad feest te gaan vieren. Ben vrijdag vroeg van mn werk vetrokken om effe wat te gaan zoeken om aan te trekken. Ik wilde als witte rapper gaan. Lekker goedkoop....beetje bling bling om mn nek, petje op....witte Nike Air Max aan....en ja...Vanilla Ice is herboren. Heb een tijdje in Kensington rondgelopen om de benodigde bling te kopen. Het was enorm druk daar....iedereen was op het laatste moment nog wat voor Halloween aan het kopen. Ik kon niks vinden. Realiseer me nu dat je het niet op de laatste dag aan moet laten komen.

Ik had inmiddels ook al het idee dat er van de geplande avond niet veel terecht zou komen vanwege wat afzeggingen. Chris UK (uit Kitchener) zou bijvoorbeeld komen maar leek het niet te kunnen halen. Vervolgens nodigde hij me uit om naar Kitchener te komen. Aangezien ik niet zo happy was de afgelopen dagen vond ik dat eigenlijk wel een goed idee. Effe er uit.

Dus, op naar Kitchener...zonder kostuum.
We zijn op kroegentocht gegaan. Was erg leuk. Kitchener is een stadje met 250000 mensen. Is heel erg dorps, de mensen zijn extreem aardig. Overal waar je komt spreken mensen je aan en kan je zelf heel makkelijk gesprekken aanknopen.
Jammer is alleen dat sambuca shots, Jack Daniels en rum niet zo heel goed samengaan. Mijn ochtend was daardoor wat minder.

Zaterdagmiddag een beetje poolen en daarna naar huis. Heb in de avond met een vriendin Mexicaans gegeten...was heerlijk.

Vanochtend (zondag) moest ik werken. Had om 10 uur een afspraak om 2 huizen te gaan bekijken. Die mensen kwamen alleen niet opdagen. Erg leuk....zo voor niks zondag vroeg op staan.

Morgen weer werken en dan dinsdag de operatie....is wel een beetje spannend.

Geen opmerkingen: