27.11.08

No deal

Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Gisteren een bod gedaan op een huis, maar niet gelukt om het rond te krijgen. De verkopers wilden niet voldoende zakken met hun prijs om het betaalbaar te maken voor mn klant. Balen dus. Nu kijken of ze het langer op de markt houden. Als het niet verkocht wordt binnen een aantal weken dan doen we nog een poging.

Het heeft wel een impact, zo'n mislukte onderhandeling. Gisteravond van 6 tot half 10bezig geweest om het rond te krijgen. Als dat dan niet lukt dan is dat teleurstellend. Als het een andere markt zou zijn waar je aan de lopende band op huizen aan het bieden bent, dan is het niet zo erg. Nu is het wel een probleem. Maar ja zoals ze zeggen "you should never be attached to the outcome". Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan, zeker in mijn situatie.

Mijn motivatie is nul vandaag. Ik moet vanavond ook nog een workshop doen met Tom. Dus sta ik voor een klasje van 15 mensen om over huizen dingen te praten. Heb ik nu echt geen zin in. Maar ja....het moet....kan me weer een paar nieuwe klanten opleveren.

Ik moet nog wennen aan het ritme in dit werk. Gisteren na de onderhandelingen even langs McD gereden....nou...daar was mijn lichaam niet blij mee. De dag er voor geen avondeten gehad. Sporten kom ik gewoon niet meer aan toe en die combinatie begin ik te merken. Daar moet ik echt iets aan doen aangezien het niet binnen mijn filosofie past die ik aangenomen heb toen ik in Canada ging wonen. Het is alleen allemaal zo moeilijk te combineren. Vanavond ben ik ook weer pas om 10 uur klaar. Ga ik van te voren met Tom eten in een kroeg. Tja....ik zal wel een salade doen of zo.
Die 70 uur in de week hakken er best in. Ik merk dat dit alleen te doen is als ik de discipline heb om op bepaalde tijden naar bed te gaan en voldoende goede dingen te eten.

De afgelopen week is het me niet gelukt om op tijd naar bed te gaan...dat begin ik nu te voelen. Ben kapot en heb geen motivatie. Dat is zeg maar de straf voor de mindere discipline. Simpele oplossing...de discipline moet weer omhoog.
Er is maar 1 persoon die dat kan doen.....dus...daar moet ik even aan werken.
Dit weekend moet ik zaterdag ook de hele dag werken, maar ik probeer zondag vrij te houden. Zou wel lekker zijn om een dagje voor mezelf te hebben. Misschien is dat wel wat ik nodig heb.

Geen opmerkingen: