16.4.08

Naambordje

Eerst wil ik een ieder bedanken voor de reacties de afgelopen week. Dat doet me goed. Het is daarnaast een nieuw 'reactie record'. :) Dat betekent overigens niet dat jullie nu niet meer hoeven te reageren. Records zijn er om gebroken te worden!

Vandaag weer naar een cursus geweest. Ging over het beschermen van je commissie, was best interessant. Ik heb beetje zitten observeren. In iedere cursus zijn mensen die zichzelf graag horen...en zelfs de leraar willen verbeteren. Zo zit er een dame in de klas, met grote mond, die altijd haar naambordje draagt. Op zich niet zo gek in een cursus. Toen ik haar op de gang sprak vroeg ik of ze in het kantoor werkte waar de cursus gegeven werd. Haar antwoord:"nee hoor, ik draag dit altijd". Ik had het idee dat het een beetje een grapje was, dus gaf ik haar een voorstelling van hoe ze dat naambordje droeg als ze naar een feestje zou gaan. Haar reactie:"ja, dan heb ik 'm ook op. Er is altijd wel iemand die interesse heeft in makelaardij en daarmee kan het een start van een gesprek zijn". Ze was serieus. Tja....op zich heeft ze natuurlijk wel een punt. Maar om daar een naambordje voor nodig te hebben. Kan ik net zo goed een tatoeage met de naam van het makelaarskantoor op m'n voorhoofd laten zetten.

Anyhow....zo doe je ideeen op door met mensen op die cursus te praten. Ik sprak met een andere dame en zij komt net als mij uit een hele andere industrie. Was leuk en inspirerend om met haar te praten. We hebben, samen met nog een andere starter, afgesproken om regelmatig elkaar te ontmoeten om ideeen uit te wisselen. Dat is erg leuk. Ik vind het interessant om te weten te komen hoe anderen zich door de start van hun nieuwe carriere heen worstelen.

Jobs....aaahhhh...ik word er gek van. Ik heb in een week tijd een sollicitatie of 10 de deur uitgedaan.....met 1 reactie. Helaas hadden ze call centre ervaring nodig. Yes! Maar goed...ik blijf volhouden. Eens zal het lukken.
Intussen blijf ik wat doorwerken aan de website. Morgen met Ingrid op stap om meer foto's te maken in buurten waar de focus op ligt.

Pool gaat behoorlijk goed. De nieuwe maandagcompetitie was deze week wel leuk. Heb een hele tijd met een tegenstander staan praten. Hij is in Canada geboren maar heeft zijn roots in Griekenland. Was erg leuk...een man met veel passie....opgegroeid in Canada. Dat maakt een leuke combinatie.
De standaard dinsdagcompetitie was ook gezellig....daarbij win ik steeds al mn wedstrijden dus het team is ook blij met me. :)

Het weer is intussen super geworden. We gaan de komende dagen naar de 20 graden!!

Geen opmerkingen: