13.4.08

Nieuw filmpje

Daar is dan het fimpje wat ik eerder aangegeven had. Heb ik gemaakt toen ik op mn fiets foto's aan het maken was. Sorry mensen...het is weer Lake Ontario...ik voel me nou eenmaal aangetrokken tot water. Deze is wel wat vrolijker dan de vorige. (zie boven)

Vriend Mark was weer terug in Toronto. Hij heeft twee weken in de VS gezeten voor zijn werk. Hij had me uitgenodigd om naar het feestje van een kennis van hem te gaan. Helaas startte zijn auto niet.....op zich logisch...hij heeft namelijk een oude Mercury Sable. Oud en Amerikaans is geen goede combinatie.
Dus....toen hebben we de fles rum die ik had gekocht voor het feestje maar bij hem thuis opgedronken en zijn we naar een kroeg gegaan. Was erg leuk daar....kon ik wel goed gebruiken.

Ik heb een paar jobs gevonden die me wel wat lijken. Morgen gaan er dus een 4 tal cv's de deur uit. Joepie....kijken wat er gaat gebeuren.

Geen opmerkingen: