5.5.08

Nummer 100

Verhaaltje numero 100!
Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. Geen grote veranderingen of events. Ik heb er weer een zooitje sollicitaties uitgegooid...hopen dat er wat gaat gebeuren. Een kennis van me hier vertelde me dat je altijd achter je sollicitatie aan moet bellen. Dat wist ik al en ik ben zeer bereid dat te doen, maar soms is dat gewoon niet te doen. Als je via internet een sollicitatie doet dan staat er vaak geen contact nummer bij, alleen e-mail adres. Het is dan erg lastig om er achter te komen wat het nummer is van de persoon die jouw sollicitatie aan het behandelen is. Of...er staat in de advertentie "NO PHONE CALLS". :)
Maar...niets is onmogelijk natuurlijk. Laat ik vooral positief blijven.

Het weer begint wederom lekker te worden. Ben even een rondje door mijn buurt gelopen en heb een paar foto's gemaakt.






Leuk huisje, staat nog te koop ook....voor de liefhebbers

Geen opmerkingen: