9.5.08

Voor de klas

Gisteren mijn lerares Gwen weer gezien, was erg leuk. Ik ben met een klasgenoot naar York University gegaan waar Gwen les aan het geven was. In de pauze hebben we een uurtje met elkaar zitten praten. Het is zo'n leuk mens en heeft nog zo veel energie. Ze wil volgende maand nog even op de motor naar Florida rijden....tja...waarom niet.

Toen ze weer naar de klas terug moest vroeg ze aan ons of wij de klas wilden toespreken. Ze vond de mentaliteit in de klas niet goed, mensen waren niet serieus genoeg en ze was er zeker van dat de meesten het niet zouden gaan halen. Of wij even onze ervaringen konden delen. Dat hebben we gedaan, was best grappig. We kregen natuurlijk gelijk vragen over wat er in het examen stond. Ik heb een geheugen als een vergiet op dat gebied dus dat kon ik nauwelijks beantwoorden. Wat ik ze wel heb kunnen vertellen is dat ik in die periode met makelaardij opstond en naar bed ging. Zonder die mentaliteit red je het gewoon niet. Mijn extreem goede eindscore was natuurlijk mijn onderbouwing. De mensen in de klas waren dankbaar voor de info...dus dat was leuk...ik liep met een glimlach naar buiten.


Met Gwen (midden) en klasgenoot Sahar

We zijn daarna nog even een park bij de universiteit ingelopen....heb weer wat foto's gemaakt.









Op werk gebied breiden de tentakels zich uit. Maandag heb ik weer een interview, dit is makelaardij...dus erg interessant. Ben intussen aan het doorzoeken naar zelfde soort mogelijkheden en hoop zo een keus uit meerdere opties te kunnen maken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo, weer ff zitten lezen en weer helemaal bij nu. Conclusie? Je bent goed bezig, helemaal top en wat goed van je dat je bij je lerares bent geweest!!!!!