15.8.07

Biking

Vandaag hadden we open huis. Eén van de huizen die Ingrid te koop heeft staan had vandaag de open dag voor makelaars. Het enige wat je dan doet is in dat huis zitten op een bepaald tijdstip en wachten totdat er makelaars langskomen die aan het kijken zijn of ze een geschikt huis voor hun klanten kunnen vinden. Beetje praten, verder stelt het niet zo veel voor. Zondag is open huis voor publiek, dat zal denk ik wat spannender zijn.
Ik ben ook nog meegeweest om te kijken naar 2 andere huizen, toen waren de rollen dus omgedraaid.
Daarna ben ik gaan lunchen in een buurt die High Park heet. Best leuk daar.
Daarna ben ik mn fiets op gaan halen....wat een genot. Wat een vrij gevoel. Je ziet zo veel meer als je op de fiets zit ivm in de auto. Er zit een behoorlijk pittig slot op, da's helaas nodig. Er zitten ook permanente sloten op de wielen en het zadel.
Hier is tie dan:


Ik ben naar de gym gegaan voor mn fitness test. Was wel grappig allemaal. Om een lang verhaal kort te maken, ze zoeken van alles uit...stippelen een pad voor je uit....en vertellen je dan dat dit met begeleiding moet en dat kost 300 dollar. Ja. Niet dus. Ik kom vooral om te squashen...de rest zien we wel. Heb een praatje aangeknoopt met iemand die aan squash deed. Ze zit in een team, dus heb ook gelijk het hele team ontmoet. Ze heeft me uitgelegd hoe het werkt met competities en zo. Ik ga één dezer dagen met iemand praten die al die competities regelt...ik wil meedoen.

Moet internet, kabel en telefoon gaan regelen voor mij app. Er is altijd wel wat te doen....

Dit is het huis waar ik nu ben



Thanks voor de berichten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk huisje waar je in zit!
en mooie fiets...ja zo blijf je lekker bezig he Iv! Als ik zo je verhalen lees, denk ik steeds, kon ik maar ff op bezoek komen....maar ja One Day zullen we maar zeggen he...
nou Iv, zet em op en ga zo door. Vind je heel dapper en je bent echt op de goede weg!
Dikke Kus van je nicht xxxx