22.7.07

Relaxing en speed!

Zo, dat was even lekker een paar daagjes in de cottage.
Ik was daar met Ingrid, haar man Tom en kinderen. Het is voor ons Nederlanders wat lastig om het begrip "cottaging" te bevatten, maar hier is het een zwaar onderdeel van de cultuur. Ieder lang weekend wordt door de gelukkigen met een cottage gebruikt om daar te relaxen. Heel sociaal gebeuren in een prachtige omgeving, meestal aan een meer. De mensen die geen cottage hebben die nemen genoegen om samen met anderen een cottage te delen, waardoor ze een paar periodes per jaar in die cottage mogen zijn. Dat zou dus bijvoorbeeld 2 weken in de winter kunnen zijn.....zo graag willen de mensen die zelf geen cottage hebben dit.
De cottage waar ik nu was is een huis waar je het hele jaar in kunt wonen. Veel ruimte en van alle gemakken voorzien. De omgeving is meer dan prachtig. We hebben een paar dagen mooi weer gehad, dus dat was genieten. De man van Ingrid is gek van toys. Ik heb daar ook van mogen proeven, bijvoorbeeld in een speedboat zitten die met 50mph over het meer gaat. Dat is zo snel dat het lijkt alsof de huid van je botten afgerukt wordt! Daarnaast heb ik in een Corvette cabrio gereden, achter het stuur dus! Amazing, met 100mph (160 km/u) over een landweg rijden....best aardig!
Naast al dit leuks ook een aantal hele goede gesprekken gehad met Ingrid en Tom. Ze hebben we aangeraden om geen auto te kopen. Als ik downtown woon dan heb ik niet echt een auto nodig en het scheelt een boel geld.
Ik heb me ingeschreven voor mn studie, ik begin maandag. Eerste deel is online, dus ik moet met Bruce gaan vechten om zn pc te mogen gebruiken....jaja...het is echt waar.
Morgen ga ik naar een appartement zoeken en een goedkope huurauto.
Als ik een kans krijg om met mn laptop op internet te gaan dan zal ik wat foto's gaan toevoegen, dat werkt helaas niet op de pc van Bruce.

Binnenkort meer......

Geen opmerkingen: