4.7.07

Tijd gaat steeds sneller....zo lijkt het....

Afscheidsfeestje is al meer dan een week geleden. 2 Maanden geleden zei ik nog dat de tijd zo langzaam ging, nu gaat het toch wel erg snel.
Feestje was leuk met een aantal onverwachte gasten. Het lastige was dat je in een korte tijd met veel mensen moet praten en dat dus helaas korte gesprekjes waren. Afscheid nemen is ook niet leuk, in sommige gevallen zelfs zwaar....maar het hoort er helaas bij.
Het inpakken gaat de goede kant uit, het gaat nu echt om de laatste dingen...maar die zijn wel lastig! Dat zijn nou net de dingen waarvan je niet weet wat je er mee moet. Uiteindelijk zullen ze wel in de container belanden!
Flipperkast heb ik verkocht, de auto nog niet en daar maak ik me zorgen over. Die moet ik toch echt kwijt voordat ik ga. De prijs is inmiddels zo omlaag dat ik echt niet meer begrijp waarom ik 'm nog niet kwijt ben.
Het formulier van de RDW heb ik eindelijk binnen....TATAAAAA...ze kunnen het dus wel!
Werken doe ik inmiddels niet meer, heb nu lekker de tijd om alles af te ronden. Dinsdag komen ze de dozen ophalen....dan wil ik ook gelijk naar Arnhem voor mijn laatste weekje in NL.

Geen opmerkingen: