19.9.07

Video-tje

Van de baan heb ik niets meer gehoord, de beste man neemt zijn mobiel ook niet op....dus ik moest maar eens verder gaan kijken. Shit happens.
Ben op het moment bezig met werk aan de website van Ingrid. Ze wil een andere look, professioneler, meer functioneel en efficient. Ik heb eerst gekeken hoe de concurrentie het doet. Dat is niet schokkend, of wel....als je bekijkt hoe middelmatig de meeste websites zijn. Dat moeten wij beter kunnen!
Ingrid betaald me om dit te doen, dus als je het goed bekijkt is dit mijn eerste betaalde baantje in Canada! :)

Zat al een tijdje na te denken over hoe ik jullie duidelijker kon maken in wat voor buurt ik woon. Nou heb ik verzonnen om een soort road trip te maken met mn videocamera. Als ik de tijd heb zal ik meerdere delen maken met in ieder deel een ander gebied/thema. Het eerste deel heb ik af, het is een wandeling van mijn flat naar de metro. Ik had wat problemen met de software en het geluid...dus de geluidskwaliteit is niet overal even goed....volgende keer beter. Ik ben trouwens bang dat ik vanwege mijn enorm inspirerende stemgeluid waarschijnlijk nooit als dj aangenomen zal worden.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Klik op de video bovenaan de pagina.

Vanavond weer squash....kijken of ik die vervelende 0 van het bord kan halen.

Geen opmerkingen: